Avon Satış Temsilcisi

Avon Satış Temsilcisi
Avon Satış Temsilcisi

Derin dondurucuya kışlık sebze koyma


Malzemeler: 3 kg taze fasülye ,3 kg  taze barbunya ,bezelye  domates.....
Yapılışı:Ben taze fasülyenin 2 kilosunu ayıklayıp kırdıktan sonra iyice yıkayıp bir tencereye aldım,üzerine 1 buçuk kilo kadar domatesi doğrayıp tencerede 7_ 8 dakika kadar pişirdim ,daha sonra soğuyunca pişireceğim kadar buzdolabı poşetlerine doldurup üzerlerinede  1 avuç kadar taze barbunya içi koyup ağzını hava almayacak şekilde bağlayıp derin dondurucuma yerleştirdim.geriye kalan fasülyelerimide ayıklayıp kaynayan suyun içine atıp 3 dakika şok haşlama yapıp süzdüm,soğuyunca poşetlere ayırıp derin dondurucumda şokladım,bezelye taze barbunyalarımızada ayıklayıp  yıkadıktan sonra sularını süzülmesi için ayrı ayrı süzgeçlere yerleştirip poşetlere doldurdum ,barbunya ve bezelyeye şok haşlama yapmaya gerek yok...Afiyet olsun...

Hiç yorum yok: